Wednesday, March 28, 2012

Istimewa Untuk Bakal Pengantin!

Bakal-bakal pengantin terutamanya wanita pasti inginkan terbaik untuk majlis yang akan berlangsung. Pastinya inginkan majlis berseri dengan pengantin perempuan yang tidak jemu mata memandang, kulit yang cantik berseri dan paling penting aset dalaman mestilah terjaga.

Tidak perlu pening memikirkan apa patut dibuat kerana sekarang sudah ada penyelesaian produk untuk dalaman dan juga luaran. Banyak produk yang boleh dicuba namun 3 produk yang paling hot ini sudah semestinya ada dalam senarai.

 Kenapa perlunya ketiga-tiga produk ini? Dan apa yang hot dengannya?

ESP
- paling best sebab ianya diperbuat dari protein yang terbaik dan diproses secara semulajadi yang tidak memberi kesan negatif jangka panjang. Protein diperlukan untuk pembinaan sel-sel baru dan memperbaiki sel-sel lama untuk berfungsi dengan lebih baik. Dapatkan Energizing Soy Protein Shaklee untuk kuku, rambut dan kulit yang sihat.

GLA
- yang ni paling best sebab membantu membetulkan hormon yang tidak stabil. Bagi yang mengalami period yang tidak teratur atau period pain yang teruk, inilah penyelesaiannya. Bukan setakat itu, ia membantu mendapatkan kulit yang cantik.


VITAMIN E
- rahsia vitamin E adalah untuk kulit yang menawan. Vitamin E adalah antioksidan yang secara tidak langsung membuatkan pengamalnya awet muda. Kulit yang kering dan bercapuk atau tidak sekata boleh dipulihkan dengan mengamalkan vitamin e secara konsisten.Bukan sahaja oleh dimakan malah boleh juga dibuat pupur muka untuk mendapatkan kulit yang berseri.




Inilah masanya untuk membuat kejutan di hari bahagia :)

Hubungi saya dengan sms ke 019 2027007 atau email ibu.wawalawa@gmail.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment