Thursday, March 22, 2012

Triple Gem santapan anak ke sekolah!

Salam semua..

Acapkali bila anak-anak ke sekolah, kita akan menyediakan sarapan yang berkhasiat untuk mereka. Ada tu, kalau tak sempat nak sediakan apa2, ada yang membeli. Semua tu tak salah! Janji anak kita tidak ke sekolah dengan perut kosong. Tapi apa kata kita jadikan amalan minum segelas ESP ditambah Meal Shake dan Performance drink untuk anak-anak sebelum mereka ke sekolah. Mudah je. Kenapa 3 ni?

ESP : Protein Shaklee lengkap dengan 9 amino asid yang diperlukan oleh badan tetapi tidak mampu dibina oleh badan. Protein untuk bina sel. Kulit, rambut, organ semua dibina dari protein.

Meal Shake : Ianya multivitamin yang saya juga memanggilnya sebagai pemakanan lengkap. Rasanya sangat sedap seperti rasa ice cream vanila serbuk.

Performance Drink : adalah minuman isotonik yang lengkap dengan formula opticarb dan bagus untuk kesihatan kerana ianya tanpa karbonat. Memastikan badan sentiasa hidrat.

Apakah rasanya?
Gabungan 3 serbuk supplement ini memberikan rasa ala-ala vitagen ditambah jika diminum dengan air yang sedikit sejuk. Sangat sedap. Cara bancuhan yang biasa saya buat ialah dengan gelas yang diisi 500ml air, masukkan 1 setengah sudu besar ESP, 1 sudu besar meal shake dan 1 sudu besar Performance drink.

Siapa yang sesuai amalkan minuman ini? Antara mereka yang saya sarankan amik Triple Gem ialah

  • anak-anak yang dah bersekolah supaya bertenaga , sihat dan tidak mudah dehydrat
  • mereka yang bekerja luar dan terdedah dengan panas terik matahari
  • mereka yang tak boleh dan tak suka telan pil tetapi perlukan supplement
  • mereka yang ingin replace meal terutama untuk breakfast




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui ibu.wawalawa@gmail.com atau 019-2027007

No comments:

Post a Comment