Thursday, January 31, 2013

Ultraman ACE Set Shaklee!!

Salam semua..

Hari ini saya nak kongsi tentang antara produk yang ditawarkan oleh Shaklee, iaitu Set ACE. Macam bunyi Ultraman Ace lah pulak..hehehehhe..Shaklee menawarkan supplemen antioksidan  yang kuat untuk melawan  radikal bebas dan meningkatkan perlindungan badan.

Apakah kebaikan yang boleh diperolehi daripada set ACE ini?

  • Menguatkan sistem imun
  • Berasa muda
  • Meningkatkan tahap kesihatan

Vitamin apa yang terdiri di dalam set ACE ini?

  1. Carotomax
  2. Sustained Released Vita C
  3. Vita-E Complex



Kenapa kita perlukan Set ACE ini?


Sekarang ini kita amat memerlukan lebih perlindungan antioksidan daripada dahulu. Pencemaran pendedahan kepada cahaya matahari, tekanan dan gaya hidup tidak sihat menghasilkan radikal bebas yang boleh merosakkan sel dan DNA dalam tubuh. Antioksidan dapat membantu melindungi sel akibat daripada radikal bebas ini.

Jadi, tunggu apa lagi, memaksimakan perlindungan antioksidan anda dengan set ACE ini! Dapatkan segera daripada saya! Ooopps, memandangkan Sustained Released Vita C bulan April 2013 baru ada, saya akan gantikan dengan Chewable Vita C yang sedap itu!

-----------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di ibu.wawalawa@gmail.com atau 0192027007 untuk sebarang pertanyaan.


No comments:

Post a Comment