Wednesday, January 23, 2013

Vitamin untuk Suami!

Salam semua..

Nak tanya u ols sayang tak dengan suami? Cinta tak dengan suami? Saya sayang suami saya. Saya cintakan dia. Bila dia jatuh sakit, demam atau seangkatan dengannya, saya akan mula risau. Dia merupakan tulang belakang saya. Tanpa dia saya rasa kehilangan. Dia seorang yang sangat membantu..Very helpful bak kata orang putih. Oleh kerana saya cintakan suami saya, saya selalu berikan vitamin untuknya! Nak tahu apa yang saya bagi?

Vitamin-vitamin yang saya beri ini dinamakan Set Men's Vital Health. Terdiri daripada Vitamin E, Omega Guard dan Zinc. Antara manfaat yang boleh diperolehi daripada set ini adalah meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan, memelihara kesihatan prostat, memelihara jantung yang sihat di samping mengawal tahap kolesterol dan membantu mengekalkan tekanan darah normal.

Vita E Complex



Kajian pada tahun 1924, mendapati Vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kitaran sperma mereka. Di samping itu, mampu menyihatkan jantung mereka.

Zinc Complex



Zinc di dalam prostat lelaki adalah 10 kali ganda dari organ lain. Pengambilan Zinc mampu melindungi prostat, memperbaiki dan menyembuh benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. Kajian menunjukkan pengambilan harian Zinc dapat mengurangkan pembengkakan prostat dalam kadar 70%. Di samping pengambilan Zinc untuk jangka masa panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma. Zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga.

Omega Guard



Kajian telah menunjukkan bahawa Omega 3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon. Selain itu, Omega Guard mampu mencegah penyakit saluran darah dan strok serta membantu mengurangkan risiko sakit jantung.

Oleh itu, sayangi suami anda dan berikan makanan tambahan yang terbaik untuk mereka! Set ini amat sesuai dijadikan hadiah sempena hari lahirnya juga! Suami sihat keluarga bahagia!

------------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di ibu.wawalawa@gmail.com atau 0192027007 untuk sebarang pertanyaan.


 




No comments:

Post a Comment